Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

End of Semester 1

Yey finally tamat sudah riwayat pengajian semester 1 aku hahahaha eksaited dia mcm dah habis dipl je. hok aloh. Yelah, for sure aku happy sebab campus aku ni kat Perlis woi. Jauh do dengan family and dah lama gila rasa tak keluar jalan jalan, tengok wayang, main bowling u_u macam dapat main je bila balik nanti haha.

Aku nak lah juga cerita pengalaman aku as a student part 1 di UiTM Perlis ni.

Aku still ingat masa pertama kali aku jejak sini, rasa sedih, rasa takut, rasa nak balik.. rasa keseorangan, rasa nak nangis omg banyak nya rasa. okay tapi aku managed buang semua rasa-2 tu dengan cuba jadi open-minded. Cthnya cam berkawan dengan semua org, means semua orang yg aku jumpa semua aku tegur (yg kenal) dan senyum. Make friendships with everyone. Cam dalam kelas tu, kau berkawan lah dgn semua org. Jangan lah stick dengan 1 org tu je kwan kau. Seriously dont, tegur smua org and be friendly. Kwn dengan budak kelas juga, be nice and humble. Secara tak langsung kau menambah kan perkenalan. huhu~ skema nya ayat.

Studies? Erm to me, its quite tough juga lah. Awal-2 bulan memang aku rasa relax gila sebab lecturer pun ajar sempoi2 semua nya.... dah masuk bulan tengah2 dah start dah stress dia tu. Penuh dengan quiz, test, and assignments. Seriously dalam masa 1 minggu tu, jadual kau full everyday dgn 3 benda ini je. But if u know how to manage your time, u will able to get through this. One tips from me, jangan lengah kan waktu study, tuto questions, and jangan.. jangan lah lengahkan assignment korg. hehe (like me)

Relationships? erm.... hahaha. As my abah said, this all lovey dovey things is useless.. so yeah. I do as what he told me. This is my longest single period eva hahahahaha.

So, harini last. YEY! HIP HIP HOORAY! Esok dah balik kl... And tonight i have to sleep alone. (tak lawak) ok

And one more thing, kepada sesiapa yang nak pindah masuk uni tu. Tolong lah jangan angkut semua segala harta benda kau dari rumah ke kolej. Seriously. Nanti nak pindah kolej kau yg seksa. Cth terbaik dia adalah aku sendiri. Dari kl haritu bawak smpai 8 beg++ time nak kemas balik haaa amek kau. Limit letak dalam stor 3 barang sahaja. Which is so not okay for me. u_u

OK So, hope to see my friends on next month! Ganbatte :)