Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

I Need an Opinion.


Hi there. This is another post of mine. I am a heartbreaker. Hahahaha teruknya aku :3 orang lain bercinta pon tak macam aku. Okay~ biasa lah tu kan? Hmmmm I'm sick of boys. SERIOUSLY! Aku tak faham duniaaaaa *jerit* . Ok ok stop it mimi. I'm such annoying aite? Like a girl without have no brain. Lalalala~

Let's stop talk about A boy that Broke My Heart Into Pieces. Hihi  okay. So now...... JAP. apa sebenarnya post yang aku nak buat ni????? Aku pon dah lupa. LOL hahaha. Yes. Aku nak buat announcement! hihik ^.^ semua duduk elok elok, baca ni elok elok....
"Dengan ini, saya Mimi Marissa bt Soffian ingin memberitahu bahawa saya sudah serik bercinta."
 Wuuuuuuu *bersorak* *bunyi bunga api* *tunggg tanggggg chiuuu chang* Eh bunyi lain dah tu. lol. Cukuplah selama ni aku je yang menderita. Hahaha JOKING. Takda lah :) Aku just fikir balik, yang aku baru saja perasan yang aku ni masih berumur 14 tahun yang masih bersekolah. Wajar kah aku bercinta? *Ayat geek* hahahahah. Tak boleh blah ayat. Tak... Aku just nak cakap yang.... hmmm tah ah.

I wanna have fun with my friends and all people I love. Especially HIM. Hm but now he's gone. I dunno what to do anymore. I just want to forget everything we had before this. but it just so difficult. I dont understand people.... What dou you guys think,
He says he still love me.... but in the same time he likes her a lot.
Should I wait for him to come back to me? or just move on? I dont think he wants me anymore :'/ he already said "I tak reti jaga you. You asyik merajuk je. I mana suka pujuk orang" Okay. I understand. Saya pon tak faham dengan diri saya sendiri amun. Bukan dengan awak je saya merajuk. dengan semua orang okay. Ara, ibu, abah, nenek, farah semua kata benda sama... Memang aku dilahirkan sebagai budak KUAT MERAJUK. Aku try buang perangai bodoh tu tapi...... orang masih lagi anggap aku Si budak kuat merajuk. Hmm aku rasa aku tak nak ada relationship dengan siapa-siapa dah :') Cukuplah ada kawan, keluarga yg sayang aku. Tak lebih pon aku mintak. Hmm actually, all people I loved were never appreciate me. I said the truth. Amun ungkit pasal benda yg negatif pasal aku.... yang pasal positif? dia dah lupa mungkin :') hm thats okay. I dont get people. Bye peeps.