Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Final exam is approaching.

 
\\Auchh he is suckh a heaven ~.~ my heart goes flawless//

Hai rakan rakan yang sedang membaca saya punya blog yang selalu cerita pasal lelaki yang tak pernah menghargai diri saya. HAHAHAHA lupakan lupakan~ No heart feeling k? bukan saya yang type warna biru tu, tapi hati saya :p Pandainya dia menaip keyboard kan? hebat kan? cool kan? tengok lah siapa punya hati ;-) hahaha. STOP MESSING MIMI.

 Okay. Now mimi kat office abah and macam orang budu tak tahu nak buat apa. So I've decide to create a post to all my "pembaca setia blog mimi marissa" hahahaha. Aku tahu ramai *puihhh perasan gila*. Haha just joking. I wanna saya thanks so much for those who likes to read my blog ni ~.^v hihi. May god bless you guys :'3 LOL? K aku melampau. |Okay. Let's back to the real topic. Mimi akan menghadapi ujuian pada 22haribulanOktober2012. God, HELP MEEE! Aku tak prepare apa apa lagi sebenarnya. Hari ni hari sabtu dan harini aku study Bahasa Melayu dengan Matematik je -___- luls. Well, aku target setakat 2 or 3 A je akhir tahun ni x( Kenapa? Sebab....

BM aku target A | BI pon target A jugak tapi takut susah ah. Mid year aku dapat 76%. Lagi 4% dah dapat A =.= kecewa gilaaa. | MT? InsyaAllah. Topic math ni aku banyak tk faham bab Circle dengan Solid Geometry II je.| Geo? No need to talk ah :P Aku tak suka cikgu azman ajar :( dia suka tengking aku..... hm pernah dua kali dia tengking aku dalam kelas. Sumpah sedih+sentap+kecewa+++ Hahahaha. | Kh? Aku tak berapa faham sikit pasal bab screw driver, tukul tukul bagai ni -.- bab tu paling lemah..InsyaAllah aku akan banyak kan membaca buku :) | PI? Oh haha. Selalu dapat markah cukup cukup makan je :p 60% dan keatas. Sangat lemah U.U tolong jgn kondem.|

Ok. aku share bukan sebab apa. sebab aku bosan gila nak mati. nasib baik tak mati lagi -__- bayangkan aku duduk ofice abah ni dari pukul 12pm-sekarang (10.30pm) aku pon tak tahu bila nak balik ni >o< K. sampai disini saja ya?  sambung study. Wish me and all of my friend will get 8 A's in this final exam. InsyaAllah :')  muahhh sikit. hahaha byebye stalkers :'*