Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

I ruined everything.


I'm down. All can do is stay strong. I dont know why. I feel so dissapointed of myself. Especially at my attitude. Entah lah~ Aku rasa macam kusut kat otak. Tadi aku tertengking adik aku sebab dia dok pukul pukul farah guna buku block lepastu baling sikat dan botol susu kat aku. Sakit pulak tu -__- baling tepat-2 kat dada aku. Memang nak kena ah. Tapi aku just cakap " bitch you, just like your dad" LOL. Aku rasa aku stress sagat kot. Sampai terkeluar ayat camtu. Pastu ibu perasan dia macam dissapointed dekat aku. Wuwhuuuu sorry :( Ibu cakap sorang-2 lepastu, aku tak dengar sebab tengah panas smbil pakai earphone. Aku cakap camtu sebab hari tu kat kedai makan, abah tengking aku depan waiter. Dia kata "kau apasal mimi, buat muka cam orang bodoh. Hah ke otak kau memang bodoh. Tahu lah bodoh. Kwang ajar kau kan" *muka garang* lepastu aku fikir balik.. Apa aku dah buat sampai abah maki aku macam tu? Aku duduk diam je. kang kalau bercakap kena maki lagi. Makan dengan penuh kepedihan di hati.. 

Balik rumah aku terus tidur.. Takda kawan nak share kesedihan*puih* Lepastu dah pukul 12:30 baru terbangun, aku tengok phone ada 30 miscall dari Amun. Hm :( where is him when I need him? Forget it. I realized, I think alot of amirun. IDKW.Dekat rumah, lepas bangun kalau ada kredit aku text dia, nak tidur, tegah makan, tengah online, dekat sekolah. Like every second of my life. I just can't stop think of him. And aku rasa macam syok sendiri je~ tak tahu lah. tapi rasanya :'( Every morning if I have credits, I will text him. Sweet stuff. Tapi pagi tadi, he just like "Haha okay sayang" serupa je dengan tak cakap. I asked him dah makan ke, pastu dia just tweeted me back "not yet .relax dulu" Only girls know what I was felt on that time... Mimi tunggu dia punya tweet. Okay memang lambat maybe dia tgk youtube kot. So mimi tak kisah pon :') Sekali tunggu punya tunggu .Tengok dia reply kawan dia punya tweet JEEE. Dia nak offline, pergi main skate pon tak bagitahu :( aku ni apa sebenarnya? Pastu aku dah mengarut ngarut kat tweet just want him to noticed me.. But everything just ruined. Sampai sekarang aku tunggu dia balik dari main skate. Hoping he will be okay.  

Kalau dia nak buat mimi macam ni lagi. Rasanya tak kisah dah :') I may deserve these things.

I’m insecure, but I’m strong. I’m alone, but I’m loved. I’m sad, but I smile.