Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

He meant to me ♥

//Tengah lapar\\
Hey guys :') Goooooooooodmorning.. Aku bangun awal harini, tiap-tiap hari aku bangun awal k? :D *padahal tak tidur* sebab apa? SEBAB AKU SELALU TUNGGU DIA ONLINE :3 tapi sedihnya harini dapat chat dgn dia sekejab je. Tak sampai sejam. Selau kitorang kalau chat dari 12am  until 6am okay? LALALA

Bitch stupid idiot slut biatch ! I MISS HIM SOOOOOOOOOO MUCH . Yes I really do loved him But I'm not going to tell whom the lucky boy is :') No need to curious..Actually, I'd never knew this thing gonna happen. #NAK START CERITA# JENG JENG JENGGGGGG *bunyi drum berdentum*

For a long time ago, he was send me a request in my facebook acc. Time tu masa darjah 6 ok? Aku mengaku time tu aku gemok gila gendempul :b K lupakan~ Dia friendly habis :D kitorang selalu wall-to-wall you know? :p ZAMAN 2010 ahakz -.- and then kitorang jadi semakin rapat~ On that time.. I was inrealationship with another guy, named boyan *joking* HAHA LOL. My 1st love katakan :p Dia try nak chat dgn aku banyak kali okay ? Aku mooody habis kau tahu?! mana tak nya time aku dgn si boyan tu selalu buat hal okay -.- DIA try nak chat dgn aku. Untuk tak sakitkan hati dia, aku TERPAKSA BOHONG  "Sorry, ini boyfriend dia" sakit lagi hati dia kan? :D hahaha enough -.- aku jahat dulu SO WHAT? Asal aku dah berubah sekarang. 

Lepas beberapa minggu aku rasa cam bersalah kat dia.. well aku try ah chat dgn dia and we're just like a friends :p AKU GEEK DULU - Lepas berbulan-bulaaaaaan lamanya kita tak tegur pon. Sampai lah hari itu *LUPA* kitorang start rapat macam dulu balik but tak serapat dulu k? I think he have crush on me and me also ^^v hihi sampai laaaaa Raya tak silap~ Kitorang memang ada crush and FYI memang dari dulu aku nak dia sebab dia baik sgt :3 HAHAHA untill now we're saty together but we're just like a sweet couple you know? Although we just bestfriend :p HAHAA and now I realized that

All I want, what I wish.. Its all came true . Faith never dissapoint me :')

Maybe its the end of my story HAHA panjang kan story kali neh? Now my point is.. Don't give-up to take your crush's heart near yours :') Like me.. look at me now, we're together and loved each other #I think so.