Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Worst day.



Okay first of all, heyyyyyyyyy to all my fans ;P Hihihi *berangan jap. Actually tgh nak hidup kan mood eden nihaaa. Tada ribut, tada taufan, tsunami semua tada tiba-2 aku down --' bulan nya belom lagi datang T^T wreng-wreng. Tada siapa nak cheer me up :P Mana buahati aku nii? ! Grrrr ! Semua menghilaaaaaang jew T^T macam pffft. When i need them all, they're all have gone. Leave me alone without sound :P *jab, aku ada buahati ke? xD SO PERASAN !

Kay nanti hari Ahad right? Rayka Aidiladha or Raya Korban atau panggilan yg paling ringkas: Raya sembelih lembu ;) Senang nk tahu kan? xD okayoay. Mimi pon tktahu mimi raya mana :| Sebab atuk ina baru operate :| Seems like I have to raya at hospital lah . Rendang tado , ketupat tado , lemang tado , mungkin raya pon tado :( Ohmygod ! This year is the worst year ever ! Sbb tahun nie takdapat nak tgk ustaz sembilih lembu T^T rasa mcam disapointed gila lah ! Setiap tahun aku tengok lembu kena sembilih , cuma tahun neh jew -.- tkdapat nak masuk kat bookofrecord :P

Hahahaha lagi satuuuuuuu weh ! First time dlm hidup, aku hilang kan 3 buku pinjaman sekolah :P mana aku letak eh? Banyak pula tuh. 1 buku rm10 = 3 buku - rm 30 :D HAHA thefish ;P memang kena maki dgn ibu lahkan? Seriously, aku tk pernah hilang kan buku sekola ! Mybe tahun ne aku suka main baling jew buku , nth mana aku baling pon taktahu . Pffffft T.T

Dheyyy , betol ke? Justin Bieber ada ank luar nikah ? :'O Tapi sbelum ni, mimi dh kenal dah siapa betina babi tu. Sbb Farah Liyana (org tk penting) slalu wbcm dgn dia. And cerita pasal dia mengandungkan anak justin bieber. Memang time tu tk percaya lah kan? Sapa nk percaya? --' kitorang kenal dia dari skype. Nth nama dia apatah :P nama pelik. Arghhh ! Aku rasa macam nak nangis jew kalau fikir kan balik ttg bulan April yg lepas. Sebab tk pergi concert JB :( Seriously memang DISAAAAAAAAAAPOINTEEEEEEEEEEED GILAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
Kenapa aku bodoh sngt tk pergi? :( kalau pegi msti dah histeria smpai sekarang T^T Mybe ditakdirkan tuhan aku tkpayah pergi, sbb takut aku mati kat situ jugak kang :p boleh jadi au ? ;) Jangan cabar saya !
But JUSTIN BIEBER WILL BE MINE FOREVER someday ;) I trusted myself !
And NEVER SHOUT NEVER to get justin drew bieber ! ♥♥♥ ILOVEYOU Mistletoe

P/s: Please, dont judge or hate me because I'm Belibers!
I have my own idol, so dont stop me :P Get your life slut ;P
Its more better watching 'Justin Bieber' than 'Sexy and i know it'
I hate people who judge a bad things to my future husband xD AHAHHA