Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Question that everyone asking !



Heylooo guys, sambil buat post smbil chating dgn my crush XD HAHAHA kay stop it ^^ gatal en saya? Hahahahaha dah lah. Geli pulak aku dibuatnya >,< Now, mimi nak share 'answer' dgn kauorang eh? 'answer' for what? Iyolaaa, rmai yg tanya mimi soalan yg macam pfffffft -.- aku nk jawab pon kadang-kadang maluu dpn umum kan? bhahaha. Soalanya ialah :

1.Mimi macam mana awak fb awak hot eh? kat skolah mcm org skema jew*menyampah aku dengar soalan macam apaaa jew :3
= Okay, aku kt skola buat cara skolah , kat FB buat cara kat FB ^^ Eh, saya tk kating eh? ;P

2.Kat sekola dulu awak gang dgn budak hot tak? ke apa? *org neh sama org atas ni :P
= HAHAHAHA kawan aku? Semua baik, tak hot pon, and diorang lebih UPTODATE dari korang macam wempitzz neh :P Serious aku cakap =.=

3. Mimi, awak ni pernah coup ke? macam tk pernah jew ;P *gila punya soalan ;D
= Mimi tk buat relay lah konon kat facebook.com ^^ STS that. And mimi tak suka nak share pasal bnde privacy kt kawan-kawan even kawanbaik mimi except AinNajiha , sbb dia pandai jaga secret bkn mcm kau :P

4.Mimi ada berapa friends dlm fb? *nak tahu jugak dia -.-
= okay, I admit it :'> saya tk ada banyak friends pon :P ada 4417 jea.

5.Berat mimi berapa? *walaweh! :D HAHAHA
= berat saya, ebih berat dari awak ^.^ Last weight - 45 kg :P Dah naik 3 kg kot lepas raya nih :(

Dan, itu jea kot yg lain dah lupaa ;P Soalan ni semua dari kawan-kawan yg sejati dato SMKBBS ^.^ Wrengwreng HAHAHA most of the question I hate ♥ HAHAHA kay aku tkpernah nak reka soalan macam tutttt neh >< Kang aku snapshoot ada yg maki hamun jugak kang ! HAAHA baiktayah kan ? :) Hmmmmmmm :| kbye goodnight.