Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

HAHAHA idkwimhsm !



Hahaha fuck youuuu fuck youuu ! Next to youu 'you're cool' xD HAHAHA asal aku neh? tetiba jea nak maki hamun orang -.- *aku memang suka drama petang-ptang cmni* Hmm tak perlu tanya kenapa lah kan? Haih -.- HAHAHA idkwimhsm ! *bhse shortcut* tweng-tweng. Dah 3 hari dia tak chat/IM mimi :[ selalu lacjuuu je dia cakap "Hey sweetie" :p Hahaha kinda imhsm xD hari rabu malam , dia txt mimi and I was likeeeeee "AAARRGGGHHHHH :D " nak reply tgk credit ado "5 cent" ^.^ thanks hotlink Y___Y Errrrrrr, smlm nampak dia online, langsung dia taktegor. Mimi nak tegor dia , tapi maluuuuu XD HAHAHA PUIH :P Macam hapoo ceww. Dari smlm Mimi online pagi semata-mata nak tengok dia online ke tidok ;{ Slalu petang dia online, ke hentah laaaaa! Tapi mimi nak try dia mcm mimi buat kawan biasa 'best buddy' hahaha ;) Lagi bgus en? :) Hmmmmm tapi acanoo? =.= Dia cool thts why aku suka chting dgn dia kot ;p
Lelaki semua samaaaaaaaaaaaaa ! Lempang pipi kiri, penumbuk pipi kanan U___U
Rasa macm merana jea sekarang doee Y___Y duduk ruma aptb ! Okay, meh sini dengar rutin aku bila dah start cuti sekolah nie ;) Msti korang akn merana jugak -____- macam aku!

Hahaha :3 akhirnya weh! Dapat jgk chating dgn dia xD *tak boleh bla aku* hmmmm. tadi tak pasal-pasal kena bangang setepek kata aku -.- sbb guna bhsa shortform xD HAHAHA. pdhl dia yang bodoh tak tahu :P bengong ! and then dia tibatiba kasi aku shortoform cenggini ↓

Dia: Asal mimi suka guna shortform ?

Aku : Ye ah, lagi pon shortform lagi sng nak type.

Dia : klau tak fham kene trangkan jadi lagi susah.
apa kebangang mimi ni. Joke je, jngan terasa eh xD

Aku : hahaha -.- dia jea taktahu .

Dia : ohhh lupa i kan purba . sorry :D lain kali jgn main shortform dgn i jea ;)

Aku : Heeee okay, nxtime mimi tk buat shortform kat you eh? :'>

Dia : Hahaha okay nvm . EH RM AH >.<

Aku : Hmm ? RM ?

Dia : rindu mimi . Eh i pon reti shortform jugak lah ;)

Hahahaa macam bodoh xD omeyy je dia.. tapi kitorang chat sokojab jea :'/ aptb .
Tak sangka dia pon rindu aku gak ;P hahaha anak si Pian ni poyooo lak !