Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Listener .

Assalamualaikum semua 1st time aku bagi salam kat post aku ^.^ Heeeee. Now mimi nak story speacil sikit? boleh en? ;) hewhew kita nak story pasal kawan kita yg comel neh :'] awak jgn senyum k? Coooool jew kay? Hehehe, mimi tahu dia msti tersengeh-sengeh tgh baca ni. Sbb tu memang tabiat dia :D hewhew tadi kan dia story pasal masalah dia sanasini, sedih kot dengar :3
Kalau aku kt tmpat dia pon dah merana T^T She told everything about her life that she spent all day long with her tears fall from her eyes. I can see, how much pain she is :'[ Time dgr tu hampir nak leleh jugak laaa airmata aku neh, tapi airmata aku MAHAL. So, tak kuar pon hehehe ;D

Okayy, nak tahu siapa dia tuh? Nilaaa kawan yg kitakan special tuh :D
Nur Shaidatul Jannah bt Yusyairi ♥
Jannaaaa, even kita baru kenal or jannah tk boleh ngamm dgn mimi. Its okay :] Tapi mimi dh anggap jannah mcm kawan baik mimi dah :'3 huhu. And klau pape yg jannah nak luahkan apa-2 , Mimi tk kisah nak dengar ;] Serious, bnyk mana pon cerita youu? I tetap dgr k? :) Jgn simpan bnde tu sorang-sorang. Nanti gilaaa kang ^.^ hewhew tk sanggup nk tgk kawan saya gila :D

Janah, Mimi bukan macam balqis, mala, dayah or shafiqah yg selfish *sorry korang, tpi aku cakap benda betol. Korang tahu tk korang ni SELFISH ?Lantak nk merajuk ke hapa T^T sbb korang langsung tk fkir perasaan orang lain, tahu tak? Korang fike korang happy je? Langsung tk fikir jannah en? Layan dia mcm apa ==' Apa jenis kawan lah. Dia bnyk korban utk korang. Tapi time senang jew dok rapat dgn dia --' PUUUUIH ! Sorry sgt eh. Aku bkn nk mengutuk.
Jannah Minhoo, Even im not your bestfriend, but im a good listener:']