Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

20 Day Celebrity Challange*FAVOURITE BAND


Hay gaiz ^^ Assalamualaikum semua . Konichiwaaaa ~ Anheayangsaheoo. Goodmorning evrone *sukahati aku je nak eja camane* Hahaha so, ada ingat lagi tak pasal tittle entry ni? So aku nak buat, sebab haritu aku letak jea tapi tak buat -___- Lol. So, now aku nak buat. My favouriteee band is One Direction sebab semua tiutt-miutt *padahal sorang jer :3 Hahaha its okay. Kita suka yang second last dari kanan. comel en? ^^ Nak tahu siapa? Dekat photo atas tu lah. Apadaaa dia ~ rasa nk lempang chew^^

Eh blog kita dah baru en? cantik tk? Cantik laaa dari dulu ~ Lalalala mengantuk xO menguapa je dari tadi, smbil dgr lagu Maher Zain o.o Lol . Jgn tanya kenapa sbb aku memang nak tidur so dengar lagu dia yang sayu tu so lagii ada mood nak tiur dgn lenaa o.o Weh! Folllow me at my new twitter ^^ kesian saya baru main tweeeet-tweeet ni awak :b Saya create acc tu time umur 12 tahun. Mimi biarkan smpai ah nak masuk form2 ni haaa o.o So, saya ni memang uptodate :-p
Whihii aku dah reti main guitar skit-skit ;) Thanksabah for the guitar lesson !

Labels: