Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Study weekk, pfft =='


Hey :] Selamat Menyambut minggu Peperiksaan awak semua ;] Taksabar neeh -.-
okay, im not stdying yet -.-' budak pndai en? ;P hihi. Exam neh kena buat betolbetol sebab menentukan kelas. Haeih -.- tapi kalau boleh mimi nak naik kelas. Dari kelas ke-2 naik kelas ke-1 lah kan? HAHAHA ==' Mimi cuak sikit sabjek :
- Sejarah :3 Kemahiran Hidup -,-
OhAmIpreeeety? :'O Aku boleh kira lah brpa hari aku msuk kelas sejarah and KH dalam setahun :3 Amacamana neh? ==' Dah laaaaah susah nk hafal :p Ahahaha bersedia utk mati*accident -.- Ish, apahal aku gila nk exam neh? Kay, but i loved these subject :
-Mathematik and English
Kay, both are part of my life :) Hihihi. Aku suka buat math --' taktahu knp. Suka english sbb suka speaking and merapu wehehe. Yang lainlain? Agak laaaa BM target A lahkan . Tapi nth laaa, dulu kan *nak action jab* aku slalu dapat A dlm penulisan, alaa yg bab karangan tuh -.-
Terel kan? #baget kan aku? HAHAHA . Serious weh, tk tipu :3 Mwehehe. And now? Last exam haritu, tahu berapa? 63% gila jew doeh -.- Rasa nk nangis jea :P *kononlaaa Ahahaha. Bende dh lepas, kita lepas kan :P tk elok dikenang-kenang kan. Whooooho, btw aku tahu semua olang exam this week jugak en? Tapi hari tk tahu bila en? Aku exam Isnin tapi tamil sabjek :P
Kay, wish you all goodluck and do the best ;) Kbyeee :*