Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Asking for a appologize :'/



Hey you ollss ! whatup? ^^ hewhewhew . Kay saya kat sini nak buat entry khas utk
blablaba -,- sbb dia dah marah kat aku hmmmm mintakmaaf dr hujung kaki kay ? Seriously aku tk tenang kot :P Kay, pasal post before this ltak screenshoot ada conversation kau? pasal 8 BULAN YG LEPAS kau nak maluuu kenapa wehh? Semua orang tahu kita dah lamaaaa tadapa kay? kau pon skng dah tukar-tukar girlf xD Aku just nak bagitahu KENAPA and benda yang slalu orang buat. Kay, i know its my mistake. But I hope my appologize is accept :| dan maaf kau jadi kutipan mangsa aku weheheh :'] lepas neh kau akan tahu jugak kenapa. ada announcement kat bawahh ! kay EHEM'EHEM! Pengakuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Aku letak ex aku mana yang aku paling sayang jew
HAHAHAHA kay, CERITA LAMA :) bnyk aku buat ceritalama xD HAHAHA. Macam apa jew en? xD Act, sbelum kau g*an* lepas dia baru kau nthen tututtt *orang neh rahsia ;) Pastu siskater.
Pastu ada tutttut*orang rahsia jugak pastu s*awa* . Hmmmm. Sorry to say, but its the truth :']
Harap kau stalk blog aku lagi weeeeeeeh mcm sbelum neh -.-" Grrr ! tk baca siap xD
Tapeeeetape kita bagi orang lain jew yg baca ^^ aku tahu ramai dah baca xD sbb smua nak tgk video aku rapping nicki minaj en? sekali bkk post bnde lain sebab aku dah delete post tuh :))
Apa-apapon maaf yg kupinta *ayatjiwang xD
Harap kau maafkan kesilapan silam aku *ini lagi lah xD
Tapi kau nk marah pon tape, sbb ini memang salah aku *ikhlas :)
So sorry, but the truth is : imissyoubadly xD HAHAHAHA teringat time karaoke tuh pulak.
Patutnya aku tk boleh post camtu, tapi aku selfish and terlalu layan diri smpai terbawak-bawak kau skali masuk dalam post aku --' ya allah, asal aku camtu oh? ==' serious tkthahu, mybe tgh blank time buat post tuh. Mana tak nya, pukul 7 am aku buat ;P OK sosososososososoSORRY!

Ayat, thanks spendtime bendabodoh ni :| Tahu, ofc ayat tkan maafkan mimi. kbyee .

Information ↓
orang yg tulis tuttutt tuh aku mmg rahsia tk penah bagitahu siapasiapa even FARAH LIYANA dan ARINA MAISARA ♥ Hihihihihi akutahu mesti korang dua tnya jugak lepas baca post neh :D