Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

F R E E D O M



Hay for now, actually aku happy and i felt the FREEDOM. Whooo ~ sbb final exam aku dah LEPAST Whahaha. Dapat bca tk? FINAL EXAM AKU DAH LEPAS :D stil tk tahu?
FINAL EXAM KT SKOLA AKU DAH SELESAI !
Siapa tk gila en? hahahaha. Maknanya aku dh berpengalaman menjawab kertas final exam :3
hampir juling jugak laaa mata aku dibuatnya, especially SCIENCE and ENGLISH -.- Hoho tefak.
Atas keajaiban tuhan, mata aku masih terang dan tk buta DAAAAAN juling O,o Hihik.
BM and MT target B's. BI and SC kalau ada rezeki nak B jugak :3 takmoau C's :p oh pleasee !

Okay, time BI aku storey kt kauorang eh? ;) Hhhihi. Masuk jew skolah, duduk kat dewan then mulut aku rajin nk tanya kat budak 'apa masuk exam BI? ' Pergh cara tnya nak mintk pelempang ajoooo -.- *tak kisah laaa?* Then, budak tu cakap 'Becombe valley mystery' terbahak. aku dengar. Sbb ? Aku tk baca pon novel tuh O.o #aku beserah lah apa nk jadi :3
Time nak jawab paper 1 aku tengok 1st quest boleh jawab, smbil nyanyi lagu 'moves like jagger' lagi tauu ;) Dan seterusnya, aku jawab smpi soalan NO 10 jew, urat otak aku dah kena cabut =.=
Mana tk nya dia pamer advertise '75x25 freehold double Astaria and Damastaria designer Homes' pastu dia tnya, 'what is the advertisement about? ' Urat mata aku nak putus time tuh -.-
And aku memberanikan diri utk selak kertas yg berikutan :3 SERAM WEEEH >,< Yg tk tahan tuh, time paper 2 dia mintak 'character most you like' HAHAHA apalagi en? aku bantai ikut suka citarasa aku jeh :) Hihi, time nak hantar paper 2 aku rasa lega and released pulak ^^

Kay, then time SC pulak :D pergh, aku bca txtbook volume 2 jew, volume 1 dh hilang hewhew.
Time paper 1 ? Sure aku dah hentak kepala aku kat atas mejaaa :3 Hohoho naseb baik tk bedarah kepala aku -.- Aku fikir makbapak jew aku jwb soalan pasal CELL yg dah LUPUT dalam kepala otak aku-.- seriouss aku lupaaa weh ! Aku try ingat apa cegu Hafneh ajr aku dulu, and separuh dapat jawab :) Alhamdulilah . Kay, settle paper 1, paper 2 pulak utk di settle kan.
Most of the question was about CELL -.- bnde senang aku tk baca. kan dah susah -.-

Hurh, kay laaa naik darah tinggi aku ingatkan balik
penderitaan aku semasa menjalani ujian akhir tahun
Mak datuk kus mangat :3 melatah tahu tengok pape BI and SC. Kay, anyway gooodluck you guys. Hopefully aku dapat result yg bagus and impresive lerh kan? ;) Kboooi ^^