Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Hi earthlings!


Hello!
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Seminggu di HBKL !

=>picture nee adalah kenangan time atok still sehad wal'afiat :') di E&W ♥ sayaaang atok ♥


hey all :) Now , Mimi nak share story pasal Atok Antan Mimi yang terlantar di Hospital .
yaaa , dah seminggu tak sch sebab jaga atok kad Hosp . Kasehan tengok atok :'(
dulu rumah hebooh jea dengar suara atok antan yg kuad to smpai 10 batu bole denga . .
Sekarang ? sunyi lagi sepi :(

tade lh , seberna nya gini citanyaa . . .
hari to , hari Khamis , nadi atok and jantong atok berhenti :'( Sumpah Mimi terkejod ,
then doctor-2 semua terpaksa pakai CPR utk fungsi kan balik jantung atok .
now ? Atok kad CCU aka ICU . Still macam orang koma ,
doctor kata kalau tekanan darah atok turun terpaksa buad CPR lagi :(
tapii ! ada tapi ! tapi . . . tulang atok dah tak kuat , so ?
kalau buad CPR lagi , kemungkinan kalau atok tak kuad TULANG RUSUK atok akan
terpatah sekali . so ?
;((( soob sooob !
time ibu cakap camtuh kad Mimi , automatic tiba-2 kelua air mata :(
Ibu cakap "doa-2 bnyk kayy , kalau atok tak kuat , kita terpaksa LET GO kan atok"

pastu , aku nak pergi tengok atok . Masuk bilik to 2 olang jea bolee .
jadi Mimi pergi ngan Ara . . da masuk tempat atok to tengok ada poklong sekali
tenggah baca YaSin depan atok , then tiba-2 aku terkedu dan
teringat yang atok ajar aku mengaji dulu , ajar aku sembahyang , ajar aku math . .
hantar amik aku pergi sekola :(( setiap pagi . . Atok selalu siapkan sarapan pagi ,
iaitu roti bakar :) coz dia tahu aku suka roti bakar dengan Kaya . .

dulu , atok selalu kasi duit 10 | 20 hingget kalau tidor rumah atokk :(
even atuk cari duit dari TEKSI :( dari kecik lagi , Mimi rapat sangat ngan Atok antan !
Rindu nak tengok atok gelakk :(Rindu tengok atok bercakap :(

semalam kan . . Mimi termimpi yang atok kejud kan Mimi cakap
" Mimi , bangun ! atok dah buad roti bakar nee haa"
aku terbangun , hanya Allah sahaja yg tahu betapa sedihnya aku malam too :(

anyway guys , Pray for my grandpa kay :) May Allah bless him ♥
Hopefully , atok cepad sembuh okayy maynababy.com